Σχεδιάσαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα ώστε να μπορείτε να βρείτε και να παραγγείλετε τα προϊόντα που ψάχνετε όσο το δυνατόν πιο εύκολα. Προσαρμόσαμε τις λειτουργίες του e-shop στις απαιτήσεις που εμφανίζονται συνήθως και κατά τις προσωπικές αγορές, και προσπαθούμε να παρέχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τα επιλεγμένα προϊόντα. Ωστόσο, εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις στις οποίες δεν βρήκατε απάντηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών μας σε μία από τις ακόλουθες επαφές:
Στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να περιηγηθείτε ελεύθερα και να δείτε τα προϊόντα ακόμα και χωρίς να δώσετε παραγγελία. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν χρειάζεται να εισάγετε προσωπικά δεδομένα.
Στην επάνω γραμμή της ιστοσελίδας βρίσκονται οι κύριες κατηγορίες που βοηθούν στην επιλογή προϊόντων. Μετά το κλικ στις υποκατηγορίες, θα εμφανιστεί μια λεπτομερής λίστα προϊόντων, και μετά την επιλογή ενός συγκεκριμένου προϊόντος θα λάβετε λεπτομερείς πληροφορίες για το παιχνίδι.
Οι αναγραφόμενες τιμές είναι πάντα σε ευρώ (EUR) και αποτελούν την τιμή με ΦΠΑ. Οι τιμές που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ενδέχεται να διαφέρουν από τις τιμές στα φυσικά μας καταστήματα.
Πιστεύουμε ότι η χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος θα σας φανεί απλή, σαφής και βολική.
Για αγορές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν απαιτείται εγγραφή, αλλά με την ολοκλήρωσή της αποκτάτε πολλά πλεονεκτήματα.
Οι εγγεγραμμένοι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν ευκολότερα τις παραγγελίες τους, να αποθηκεύουν προϊόντα στη λίστα αγαπημένων, καθώς και να βλέπουν το ιστορικό των προηγούμενων παραγγελιών τους.
Η εγγραφή είναι δυνατή μετά την εισαγωγή ονοματεπώνυμου, διεύθυνσης e-mail και αριθμού τηλεφώνου.
Διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής:
Κατά τη διάρκεια της παραγγελίας μπορείτε να επιλέξετε από δύο τρόπους παράδοσης:
Παράδοση με courier GLS Hungary Kft. απευθείας στη διεύθυνση. Κατά την παράδοση στη διεύθυνση, παρακαλούμε να εισάγετε μια διεύθυνση στην οποία είστε διαθέσιμοι κατά τη διάρκεια της ημέρας, για παράδειγμα τη διεύθυνση εργασίας, μαζί με το όνομα του παραλήπτη και τον αριθμό τηλεφώνου, καθώς οι courier μας παραδίδουν μεταξύ 8:00 και 17:00.
Στο πεδίο "Σημείωση" μπορείτε να αναφέρετε οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να διευκολύνει την παράδοση - για παράδειγμα:
"Το δέμα μπορεί να παραλάβει ο γείτονας XY",
"Η διεύθυνση παράδοσης είναι ο χώρος εργασίας μου, 4ος όροφος, δωμάτιο 520",
ή "Το πακέτο μπορεί να παραλάβει η ρεσεψιονίστ, άφησα τα χρήματα σε αυτήν".
Εάν ο courier δεν βρει κανέναν στη διεύθυνση, θα αφήσει ειδοποίηση και μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κέντρο διανομής στον αναφερόμενο αριθμό τηλεφώνου για το δέμα.
Ο courier θα επιχειρήσει αυτόματα μια επανάληψη παράδοσης την επόμενη μέρα.
Κόστος παράδοσης εντός της επικράτειας της Σλοβακίας:
| Για παραγγελίες αξίας από 0 έως 49 EUR, που δεν περιέχουν υπερμεγέθη εμπορεύματα, παράδοση με courier GLS. | 3,99 EUR |
| Για παραγγελίες άνω των 49 EUR, που δεν περιέχουν υπερμεγέθη εμπορεύματα: | ΔΩΡΕΑΝ |
| Σε περίπτωση υπερμεγέθους εμπορεύματος (εάν το βάρος του δέματος υπερβαίνει τα 40 κιλά ή εάν η περιφέρεια του δέματος υπερβαίνει τα 300 cm (2x ύψος + 2x πλάτος + 1x μήκος) | 20 EUR |
Υπερμεγέθη εμπορεύματα: Το βάρος του δέματος των εμπορευμάτων υπερβαίνει τα 40 κιλά ή η περιφέρεια του δέματος υπερβαίνει τα 300 cm (2x ύψος + 2x πλάτος + 1x μήκος). Η πληροφορία για το αν το εμπόρευμα είναι υπερμεγέθες αναφέρεται πάντα στη σελίδα του προϊόντος.
Packeta παράδοση σε σημείο παραλαβής:
Μπορείτε να παραλάβετε το δέμα σας άνετα σε ένα από τα σημεία παραλαβής της Packeta που επιλέγετε - σε χρόνο που σας βολεύει και σε μέρος που είναι κοντά σας.
Τέλος για παράδοση σε σημείο παραλαβής Packeta:
| Για παραγγελίες αξίας από 0 έως 49 EUR | 2,99 EUR |
| Για παραγγελίες άνω των 49 EUR: | ΔΩΡΕΑΝ |
Η αγορά μπορεί να ακυρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την πραγματοποίησή της (εξαιρουμένων των προϊόντων για τα οποία ισχύουν περιορισμοί στο δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση). Η προθεσμία των 14 ημερών αρχίζει από την ημέρα παραλαβής των εμπορευμάτων, στην περίπτωση περισσότερων αντικειμένων ή μερών του προϊόντος από την ημέρα παραλαβής του τελευταίου αντικειμένου.
Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την αγορά σας, παρακαλούμε στείλτε τη συμπληρωμένη δήλωση υπαναχώρησης στη διεύθυνση e-mail support@regiotoys.com, ή στη διεύθυνση:
2045 Törökbálint, Torbágy utca 4.
Μπορείτε να κατεβάσετε τη δήλωση εδώ
Μετά την υπαναχώρηση από τη σύμβαση, είναι απαραίτητο να επιστραφούν ή να παραδοθούν τα εμπορεύματα το αργότερο εντός 14 ημερών στη διεύθυνση:
2045 Törökbálint, Torbágy utca 4., Sklad.
Τα έξοδα επιστροφής των εμπορευμάτων επιβαρύνουν πάντα τον αγοραστή.
Δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση από την αγορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Πρέπει να εγγραφώ για να κάνω μια παραγγελία;
Όχι, η παραγγελία μπορεί να γίνει και χωρίς εγγραφή.
Γιατί αξίζει να εγγραφείτε;
Μετά την εφάπαξ εισαγωγή των στοιχείων, η διαδικασία παραγγελίας θα είναι απλούστερη. Χρειάζεται μόνο να εισάγετε τη διεύθυνση e-mail και τον κωδικό πρόσβασης, και επιπλέον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λίστα επιθυμιών και να δείτε τις προηγούμενες παραγγελίες σας.
Τι σημαίνουν οι διάφορες καταστάσεις της online παραγγελίας;
Εάν η παραγγελία σας έχει κατάσταση "υπό επεξεργασία", σημαίνει ότι την έχουμε παραλάβει, αλλά δεν έχει ακόμη αποσταλεί. Εάν είναι σημειωμένη ως "ολοκληρωμένη, κλειστή", σημαίνει ότι έχει προετοιμαστεί και παραδοθεί για αποστολή.
Πόσο γρήγορα θα φτάσει η παραγγελία μου;
Εάν επιλέξετε παράδοση με courier, το δέμα συνήθως φτάνει την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά την επεξεργασία της παραγγελίας. Σε περίπτωση προσωπικής παραλαβής, εάν το επιλεγμένο κατάστημα διαθέτει το προϊόν σε απόθεμα, μπορείτε να το παραλάβετε και την ημέρα της παραγγελίας. Πάντα προσπαθούμε για την ταχύτερη δυνατή παράδοση.
Γιατί δεν έλαβα e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας;
Είναι πιθανό το σύστημα e-mail σας να έχει κατατάξει αυτόματα το μήνυμα στα spam. Παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο Spam/Junk και προσθέστε τη διεύθυνσή μας στους αξιόπιστους αποστολείς.
Μπορώ να πληρώσω με πιστωτική κάρτα;
Ναι, στο e-shop μπορείτε να πληρώσετε online με πιστωτική κάρτα, και σε περίπτωση προσωπικής παραλαβής, η πληρωμή με κάρτα είναι δυνατή σε όλα μας τα καταστήματα.
Πώς μπορώ να επιλέξω το χρώμα του προϊόντος;
Στα προϊόντα στο καλάθι μπορείτε να γράψετε το αίτημά σας (π.χ. "μπλε χρώμα") στο πεδίο Σημείωση.
Πώς θα μάθω πότε θα φτάσει το δέμα;
Θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail για την αποστολή του δέματος. Μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε την παραγγελία ακολουθώντας τις οδηγίες που αναφέρονται παραπάνω.
Πότε μπορώ να περιμένω τον courier;
Η υπηρεσία courier GLS παραδίδει τις εργάσιμες ημέρες από τις 07:00 έως τις 17:00.
Τι θα συμβεί αν ο courier δεν με βρει στο σπίτι;
Ο courier θα επιχειρήσει να παραδώσει το δέμα δύο φορές. Εάν δεν σας βρει, θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά ή θα αφήσει γραπτή ειδοποίηση.
Πού πρέπει να επιστρέψω το δέμα αν έχω κάποιο πρόβλημα με αυτό;
Το δέμα που παραδόθηκε μέσω courier πρέπει να αποσταλεί στην ακόλουθη διεύθυνση: REGIO JÁTÉK logistické centrum 2045 Törökbálint, Torbágy utca 4.
Θέλω τιμολόγιο με ΦΠΑ - πρέπει να το αναφέρω στην παραγγελία;
Δεν είναι απαραίτητο - εκδίδουμε αυτόματα τιμολόγια με ΦΠΑ για όλους τους πελάτες.