Πληροφορίες πληθυσμού

Σχεδιάσαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα ώστε να μπορείτε να βρείτε και να παραγγείλετε τα προϊόντα που ψάχνετε όσο το δυνατόν πιο εύκολα. Προσαρμόσαμε τις λειτουργίες του e-shop στις απαιτήσεις που εμφανίζονται συνήθως και κατά τις προσωπικές αγορές, και προσπαθούμε να παρέχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τα επιλεγμένα προϊόντα. Ωστόσο, εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις στις οποίες δεν βρήκατε απάντηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών μας σε μία από τις ακόλουθες επαφές:

  • • e-mail: support@regiotoys.com

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να περιηγηθείτε ελεύθερα και να δείτε τα προϊόντα ακόμα και χωρίς να δώσετε παραγγελία. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν χρειάζεται να εισάγετε προσωπικά δεδομένα.

Στην επάνω γραμμή της ιστοσελίδας βρίσκονται οι κύριες κατηγορίες που βοηθούν στην επιλογή προϊόντων. Μετά το κλικ στις υποκατηγορίες, θα εμφανιστεί μια λεπτομερής λίστα προϊόντων, και μετά την επιλογή ενός συγκεκριμένου προϊόντος θα λάβετε λεπτομερείς πληροφορίες για το παιχνίδι.

Οι αναγραφόμενες τιμές είναι πάντα σε ευρώ (EUR) και αποτελούν την τιμή με ΦΠΑ. Οι τιμές που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ενδέχεται να διαφέρουν από τις τιμές στα φυσικά μας καταστήματα.

Πιστεύουμε ότι η χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος θα σας φανεί απλή, σαφής και βολική.

Για αγορές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν απαιτείται εγγραφή, αλλά με την ολοκλήρωσή της αποκτάτε πολλά πλεονεκτήματα.
Οι εγγεγραμμένοι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν ευκολότερα τις παραγγελίες τους, να αποθηκεύουν προϊόντα στη λίστα αγαπημένων, καθώς και να βλέπουν το ιστορικό των προηγούμενων παραγγελιών τους.

Η εγγραφή είναι δυνατή μετά την εισαγωγή ονοματεπώνυμου, διεύθυνσης e-mail και αριθμού τηλεφώνου.

  1. Επιλογή προϊόντων
    Μπορείτε να αναζητήσετε προϊόντα ανά κατηγορία, όπως φύλο, ηλικία, θέμα, κατασκευαστή ή τιμή - χρησιμοποιώντας το επάνω μενού. Στην επάνω δεξιά γωνία υπάρχει ένα πεδίο αναζήτησης όπου μπορείτε να εισάγετε το όνομα του προϊόντος ή μια λέξη-κλειδί.
  2. Προσθήκη στο καλάθι
    Στο επιλεγμένο προϊόν, κάντε κλικ στο κουμπί "Στο καλάθι". Το κουμπί θα γίνει μωβ και θα εμφανιστεί η δυνατότητα ρύθμισης της ποσότητας. Το περιεχόμενο του καλαθιού μπορείτε να το ελέγξετε, να το επεξεργαστείτε ή να το διαγράψετε ανά πάσα στιγμή μέχρι την αποστολή της παραγγελίας.
  3. Αποστολή παραγγελίας
    Αφού ολοκληρώσετε την επιλογή, κάντε κλικ στο κουμπί "Καλάθι" στην επάνω δεξιά γωνία, και στη συνέχεια στο κουμπί "Παραγγελία", το οποίο θα σας ανακατευθύνει στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
    • Στο πρώτο βήμα, εμφανίζεται μια λίστα με τα παραγγελθέντα προϊόντα με ένα πεδίο για σημείωση. Εδώ μπορείτε να αναφέρετε τις απαιτήσεις σας (π.χ. το χρώμα του παιχνιδιού). Μπορείτε να τροποποιήσετε την ποσότητα των προϊόντων ή να τα αφαιρέσετε. Χρησιμοποιώντας το πράσινο κουμπί "Επόμενο" ή το μωβ "Πίσω" μπορείτε να μετακινηθείτε μεταξύ των βημάτων της παραγγελίας.
    • Στο δεύτερο βήμα επιλέγετε τον τρόπο παράδοσης. Για προσωπική παραλαβή αρκεί να αναφέρετε το όνομα, το e-mail και τον αριθμό τηλεφώνου. Για παράδοση με την υπηρεσία GLS, πρέπει επίσης να εισάγετε τη διεύθυνση παράδοσης και το όνομα του παραλήπτη.
    • Στο τρίτο βήμα, αναφέρετε τα στοιχεία τιμολόγησης - το όνομα και τη διεύθυνση στην οποία θα εκδοθεί το τιμολόγιο. Εδώ επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και μπορείτε να προσθέσετε μια σημείωση στην παραγγελία ή στην παράδοση.
  4. Σύνοψη παραγγελίας
    Αφού συμπληρώσετε όλα τα στοιχεία, εμφανίζεται η σελίδα "Σύνοψη παραγγελίας", όπου μπορείτε να ελέγξετε τα παραγγελθέντα προϊόντα, τα προσωπικά δεδομένα, τη διεύθυνση αποστολής και τιμολόγησης και να τα επεξεργαστείτε εάν είναι απαραίτητο.
  5. Αποστολή παραγγελίας
    Εάν όλα τα στοιχεία είναι σωστά, κάντε κλικ στο κουμπί "Αποστολή παραγγελίας". Μην ξεχάσετε να σημειώσετε το πεδίο "Διάβασα και συμφωνώ με τους όρους και προϋποθέσεις", ώστε να μπορέσει να διεκπεραιωθεί η παραγγελία σας.
  6. Επιβεβαίωση παραγγελίας
    Μετά την αποστολή της παραγγελίας, θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας. Αν δεν βλέπετε το e-mail στα εισερχόμενα, ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam) - μπορεί να έχει φτάσει εκεί κατά λάθος. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε προσθέστε τη διεύθυνσή μας στους αξιόπιστους αποστολείς.

Διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής:

  1. Πληρωμή με τραπεζική κάρτα.
  2. Πληρωμή μέσω Google Pay.
  3. Πληρωμή μέσω Apple Pay.
  4. Προπληρωμή (τραπεζική μεταφορά): Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά το τιμολόγιο, το οποίο περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την πληρωμή. Παρακαλούμε, στην αιτιολογία της μεταφοράς να αναγράφεις το όνομά σου και τον αριθμό επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Η δυνατότητα προπληρωμής παρέχεται αποκλειστικά σε εταιρικούς ή θεσμικούς πελάτες.

Κατά τη διάρκεια της παραγγελίας μπορείτε να επιλέξετε από δύο τρόπους παράδοσης:

  1. Παράδοση με courier GLS Hungary Kft. απευθείας στη διεύθυνση. Κατά την παράδοση στη διεύθυνση, παρακαλούμε να εισάγετε μια διεύθυνση στην οποία είστε διαθέσιμοι κατά τη διάρκεια της ημέρας, για παράδειγμα τη διεύθυνση εργασίας, μαζί με το όνομα του παραλήπτη και τον αριθμό τηλεφώνου, καθώς οι courier μας παραδίδουν μεταξύ 8:00 και 17:00.

    Στο πεδίο "Σημείωση" μπορείτε να αναφέρετε οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να διευκολύνει την παράδοση - για παράδειγμα:
    "Το δέμα μπορεί να παραλάβει ο γείτονας XY",
    "Η διεύθυνση παράδοσης είναι ο χώρος εργασίας μου, 4ος όροφος, δωμάτιο 520",
    ή "Το πακέτο μπορεί να παραλάβει η ρεσεψιονίστ, άφησα τα χρήματα σε αυτήν".
    Εάν ο courier δεν βρει κανέναν στη διεύθυνση, θα αφήσει ειδοποίηση και μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κέντρο διανομής στον αναφερόμενο αριθμό τηλεφώνου για το δέμα.
    Ο courier θα επιχειρήσει αυτόματα μια επανάληψη παράδοσης την επόμενη μέρα.

    Κόστος παράδοσης εντός της επικράτειας της Σλοβακίας:

    Για παραγγελίες αξίας από 0 έως 49 EUR, που δεν περιέχουν υπερμεγέθη εμπορεύματα, παράδοση με courier GLS. 3,99 EUR
    Για παραγγελίες άνω των 49 EUR, που δεν περιέχουν υπερμεγέθη εμπορεύματα: ΔΩΡΕΑΝ
    Σε περίπτωση υπερμεγέθους εμπορεύματος (εάν το βάρος του δέματος υπερβαίνει τα 40 κιλά ή εάν η περιφέρεια του δέματος υπερβαίνει τα 300 cm (2x ύψος + 2x πλάτος + 1x μήκος) 20 EUR

    Υπερμεγέθη εμπορεύματα: Το βάρος του δέματος των εμπορευμάτων υπερβαίνει τα 40 κιλά ή η περιφέρεια του δέματος υπερβαίνει τα 300 cm (2x ύψος + 2x πλάτος + 1x μήκος). Η πληροφορία για το αν το εμπόρευμα είναι υπερμεγέθες αναφέρεται πάντα στη σελίδα του προϊόντος.

  2. Packeta παράδοση σε σημείο παραλαβής:
    Μπορείτε να παραλάβετε το δέμα σας άνετα σε ένα από τα σημεία παραλαβής της Packeta που επιλέγετε - σε χρόνο που σας βολεύει και σε μέρος που είναι κοντά σας.

    Τέλος για παράδοση σε σημείο παραλαβής Packeta:

    Για παραγγελίες αξίας από 0 έως 49 EUR 2,99 EUR
    Για παραγγελίες άνω των 49 EUR: ΔΩΡΕΑΝ

Η αγορά μπορεί να ακυρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την πραγματοποίησή της (εξαιρουμένων των προϊόντων για τα οποία ισχύουν περιορισμοί στο δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση). Η προθεσμία των 14 ημερών αρχίζει από την ημέρα παραλαβής των εμπορευμάτων, στην περίπτωση περισσότερων αντικειμένων ή μερών του προϊόντος από την ημέρα παραλαβής του τελευταίου αντικειμένου.

Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την αγορά σας, παρακαλούμε στείλτε τη συμπληρωμένη δήλωση υπαναχώρησης στη διεύθυνση e-mail support@regiotoys.com, ή στη διεύθυνση:
2045 Törökbálint, Torbágy utca 4.
Μπορείτε να κατεβάσετε τη δήλωση εδώ

Μετά την υπαναχώρηση από τη σύμβαση, είναι απαραίτητο να επιστραφούν ή να παραδοθούν τα εμπορεύματα το αργότερο εντός 14 ημερών στη διεύθυνση:
2045 Törökbálint, Torbágy utca 4., Sklad.
Τα έξοδα επιστροφής των εμπορευμάτων επιβαρύνουν πάντα τον αγοραστή.

Δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση από την αγορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • στην περίπτωση σύμβασης παροχής υπηρεσιών μετά την πλήρη εκπλήρωση της υπηρεσίας, εάν ξεκίνησε με τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, ο οποίος ενημερώθηκε επίσης ότι μετά την πλήρη εκπλήρωση της υπηρεσίας χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης,
  • για αγαθά ή υπηρεσίες των οποίων η τιμή εξαρτάται από τις διακυμάνσεις των τιμών στην χρηματοπιστωτική αγορά, τις οποίες ο πωλητής δεν μπορεί να επηρεάσει,
  • για αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα για τον καταναλωτή,
  • για αγαθά που υπόκεινται σε ταχεία μείωση της ποιότητας ή φθορά,
  • για σφραγισμένα αγαθά τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής και των οποίων η συσκευασία έχει ανοιχτεί μετά την παράδοση,
  • για αγαθά που μετά την παράδοση αναμιγνύονται αδιαχώριστα με άλλα αγαθά,
  • στην περίπτωση σύμβασης όπου ο πωλητής επισκέφθηκε τον καταναλωτή κατόπιν ρητής αίτησής του για τη διενέργεια επειγουσών επισκευών ή συντήρησης,
  • για σφραγισμένες ηχητικές ή οπτικές εγγραφές, καθώς και λογισμικό υπολογιστών, εάν η συσκευασία έχει ανοιχτεί μετά την παράδοση,
  • για εφημερίδες, περιοδικά ή περιοδικές εκδόσεις, εξαιρουμένων των συνδρομών,
  • για ψηφιακό περιεχόμενο που δεν παρέχεται σε υλικό μέσο, εάν η παροχή ξεκίνησε με τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, ο οποίος δήλωσε ταυτόχρονα ότι ενημερώθηκε για την απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης μετά την έναρξη της παροχής.

Πρέπει να εγγραφώ για να κάνω μια παραγγελία;

Όχι, η παραγγελία μπορεί να γίνει και χωρίς εγγραφή.

Γιατί αξίζει να εγγραφείτε;

Μετά την εφάπαξ εισαγωγή των στοιχείων, η διαδικασία παραγγελίας θα είναι απλούστερη. Χρειάζεται μόνο να εισάγετε τη διεύθυνση e-mail και τον κωδικό πρόσβασης, και επιπλέον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λίστα επιθυμιών και να δείτε τις προηγούμενες παραγγελίες σας.

Τι σημαίνουν οι διάφορες καταστάσεις της online παραγγελίας;

Εάν η παραγγελία σας έχει κατάσταση "υπό επεξεργασία", σημαίνει ότι την έχουμε παραλάβει, αλλά δεν έχει ακόμη αποσταλεί. Εάν είναι σημειωμένη ως "ολοκληρωμένη, κλειστή", σημαίνει ότι έχει προετοιμαστεί και παραδοθεί για αποστολή.

Πόσο γρήγορα θα φτάσει η παραγγελία μου;

Εάν επιλέξετε παράδοση με courier, το δέμα συνήθως φτάνει την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά την επεξεργασία της παραγγελίας. Σε περίπτωση προσωπικής παραλαβής, εάν το επιλεγμένο κατάστημα διαθέτει το προϊόν σε απόθεμα, μπορείτε να το παραλάβετε και την ημέρα της παραγγελίας. Πάντα προσπαθούμε για την ταχύτερη δυνατή παράδοση.

Γιατί δεν έλαβα e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας;

Είναι πιθανό το σύστημα e-mail σας να έχει κατατάξει αυτόματα το μήνυμα στα spam. Παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο Spam/Junk και προσθέστε τη διεύθυνσή μας στους αξιόπιστους αποστολείς.

Μπορώ να πληρώσω με πιστωτική κάρτα;

Ναι, στο e-shop μπορείτε να πληρώσετε online με πιστωτική κάρτα, και σε περίπτωση προσωπικής παραλαβής, η πληρωμή με κάρτα είναι δυνατή σε όλα μας τα καταστήματα.

Πώς μπορώ να επιλέξω το χρώμα του προϊόντος;

Στα προϊόντα στο καλάθι μπορείτε να γράψετε το αίτημά σας (π.χ. "μπλε χρώμα") στο πεδίο Σημείωση.

Πώς θα μάθω πότε θα φτάσει το δέμα;

Θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail για την αποστολή του δέματος. Μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε την παραγγελία ακολουθώντας τις οδηγίες που αναφέρονται παραπάνω.

Πότε μπορώ να περιμένω τον courier;

Η υπηρεσία courier GLS παραδίδει τις εργάσιμες ημέρες από τις 07:00 έως τις 17:00.

Τι θα συμβεί αν ο courier δεν με βρει στο σπίτι;

Ο courier θα επιχειρήσει να παραδώσει το δέμα δύο φορές. Εάν δεν σας βρει, θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά ή θα αφήσει γραπτή ειδοποίηση.

Πού πρέπει να επιστρέψω το δέμα αν έχω κάποιο πρόβλημα με αυτό;

Το δέμα που παραδόθηκε μέσω courier πρέπει να αποσταλεί στην ακόλουθη διεύθυνση: REGIO JÁTÉK logistické centrum 2045 Törökbálint, Torbágy utca 4.

Θέλω τιμολόγιο με ΦΠΑ - πρέπει να το αναφέρω στην παραγγελία;

Δεν είναι απαραίτητο - εκδίδουμε αυτόματα τιμολόγια με ΦΠΑ για όλους τους πελάτες.